Veelgestelde vragen


Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ben je niet helemaal tevreden met jouw bestelde items? Jammer, maar dat kan gebeuren! Wanneer de artikelen voldoen aan onze voorwaarden kun je deze retourneren. We zullen dan overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Let op! Vul de te retourneren artikelen en de reden van retour in op het bijgeleverde retourformulier. Vergeet niet het retourformulier toe te voegen aan het pakketje zodat wij jouw retour kunnen verwerken.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Via een PostNL-locatie kun je jouw pakketje op eigen kosten naar ons retouradres laten opsturen. Verstuur je item(s) altijd met Track & Trace code zodat je altijd bewijs van verzending hebt. Je ontvangt van de baliemedewerker een bonnetje met daarop je Track & Trace code. Aan de hand hiervan kun je jouw pakketje volgen.

Ook kan je het item terugbrengen bij ons in de winkel. We zullen je aankoop vergoeden via jouw betalingsmethode.

Ik heb geen retourformulier, wat nu?

Het is geen ramp als je het formulier niet meer hebt. Wel is het dan belangrijk om even een papiertje bij jouw retourpakket te voegen met daarop je ordernummer, productcodes van de artikelen die je retour stuurt, de reden van retour en of je de artikelen zou willen ruilen voor een andere maat.                      

Kan ik mijn bestelde items omruilen voor een ander artikel?

Bestelde items kunnen helaas niet worden omgeruild voor een ander item. Het is alleen mogelijk om een item te ruilen voor een andere maat van hetzelfde item. Wil je toch graag een ander item ontvangen, dan raden we je aan om jouw aankoop retour te sturen. Wanneer jouw retour voldoet aan de voorwaarden, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Je kunt voor het item dat je wilt ontvangen zelf een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.

Kan ik mijn bestelde items omruilen voor een andere maat?

Is het artikel dat je hebt besteld te groot of te klein? Geen probleem! Wanneer het artikel voldoet aan onze voorwaarden kun je deze omruilen voor een andere maat. Bij het invullen van het bijgeleverde retourformulier kun je voor deze optie kiezen (retourcode G). Vergeet niet aan te geven welke maat je graag wilt ontvangen! Zodra we jouw retour hebben ontvangen, wordt er gekeken of de gewenste maat op voorraad is. Wanneer dit het geval is, wordt dit artikel kosteloos naar je verstuurd. Je ontvangt dezelfde dag nog een bevestiging dat jouw bestelling onderweg is.

Wanneer en hoe wordt mijn bestelling terugbetaald?

Zodra wij het retourpakketje hebben ontvangen, wordt je retour verwerkt. Binnen enkele dagen na de verwerking van je retour ontvang je het aankoopbedrag terug op je rekening. De terugbetaling vindt plaats via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het afrekenen van je bestelling.

Wat is de retourtermijn?

Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen onze retourtermijn van 8 dagen. Binnen deze termijn kun je jouw aankoop beoordelen en passen.

Wat is jullie retouradres?

GINZA, Pannekoekstraat 6A, 3011 LE Rotterdam

Wat zijn de kosten voor retourneren?

Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Een reguliere pakketpost van POSTNL verschilt. Een brievenbus pakje kost 3,95 en een standaard pakket kost 6,95

Wat is de retourvoorwaarden?

Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn na ontvangst van pakketje.

De te retourneren artikelen dienen ongedragen te zijn en alle tags bevestigd.

De te retourneren artikelen bevatten geen gebruikssporen of make-up vlekken na het passen.

Let op! Voldoen de geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden, dan kunnen we je retour helaas niet verwerken.

Help! Er mist een item in mijn bestelling, wat nu?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen via met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar de beste oplossing!  

Help! Ik ben op het moment van bezorgen niet thuis, wat nu?

Heb je voor je eigen adres gekozen en ben je niet thuis op het moment van bezorging? Geen probleem! DHL zal proberen het pakket af te leveren bij jouw buren. Lukt dit ook niet? Dan laat de bezorger een bericht voor je achter met het volgende bezorgmoment. Wil je een ander moment of locatie kiezen? Gebruik dan op Bezorger gemist de bezorgcode op de kaart en je postcode om een andere bezorgoptie te kiezen. Dit kan je aangeven tot 23.59 uur op de dag dat DHL bij je langs is geweest.

Help! Ik heb een beschadigd item ontvangen, wat nu?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen via met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Stuur ook een aantal foto’s van het probleem, dan kunnen wij meteen met je meekijken.Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar de beste oplossing!  

Help! Ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen via met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar de beste oplossing!  

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je binnen 24 uur een verzendbevestiging. Hierin staat een link met de Track & Trace code van DHL. Zo kun je zien wanneer jouw bestelling wordt geleverd. Let op! Heb je binnen 3 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen binnen Nederland worden standaard met DHL geleverd. Heb je op werkdagen voor 17:30 uur besteld, dan wordt jouw bestelling de eerstvolgende werkdag bezorgd. Let op! Heb je binnen 3 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met   Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling.

Wat is de garantietermijn?

Voor alle artikelen geldt een garantietermijn van 30 dagen. Mocht binnen deze periode een artikel beschadigd zijn of heb je een andere klacht, neem dan direct contact op met met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Wat zijn de garantievoorwaarden?

De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn en wanneer er sprake is van een gegronde klacht. De klacht is NIET gegrond in de volgende gevallen:

Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud

Opzettelijke of door nalatigheid ontstane beschadiging. Bijvoorbeeld water-, val- en/of stootschade

Beschadiging door het niet aanhouden van de wasinstructies

Uitzonderlijke slijtage

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor standaard verzending binnen Nederland zijn €4,95. Voor België is dat €5,95. Je betaalt deze bijdrage voor het verwerken en afleveren van je bestelling. Bestel je voor €150,- of meer? Dan betalen wij deze kosten voor jou.